Донецький юридичний інститут МВС України

Швидко пролетіли студентські роки і наступив час останнього етапу закінчення магістратури. Наші студенти практично завершили магістерські дослідження та отримали дозвіл на проходження одного з відповідальних етапів проходження педагогічної практики.

З метою надання студентам - магістрам методичної допомоги при проходження педагогічної практики, було розроблено Положення про практичну підготовку студентів (освітніх ступенів «бакалавр» та «магістр») денної форми навчання Донецького юридичного інституту МВС України.

Педагогічна практика проводиться по закінченню вивчення основних фахових дисциплін, що створює умови для виконання студентами в період педпрактики конкретних завдань, безпосередньо пов'язаних із теоретичними курсами: проведення психологічних та педагогічних досліджень в академічних групах, аналіз структури та змісту методичної документації навчального закладу, яка забезпечує учбовий цикл при проведенні лекційних та семінарських занять.

Магістри 2 курсу галузь знань 08 «Право» спеціальності 081 «Право» денної форми навчання факультету № 3 ознайомилися з нормативно-правовими актами, інструкціями, методичними та аналітичними документами, що стосуються діяльності бази практики. Розглянули функціональні права та обов'язки викладача, кожен магістр мав можливість поспілкуватися з керівником практики від Донецького юридичного інституту МВС України. В період співбесіди було окреслено напрямок підготовки магістрантом виду заняття, котре запропоновано керівником практики.

В період проходження практики магістри проявили певні риси педагогічної майстерності. Варто зазначити магістри 2 курсу денної форми навчання проявили доволі значний інтерес до педагогічної роботи в аудиторних групах, де які з них відзначилися доволі цікавими ініціативами та пропозиціями при проведенні семінарських занять.

В цілому проходження педагогічної практики магістрами 2 курсу денної форми навчання відбулося згідно затвердженого графіка. Серед магістрів, котрі проявили творчій підхід до виконання педагогічного завдання варто відзначити: І. Кірєєву, В.Новосельцева, С.Літовцева, В.Дученко, М.Гончарова та ін.

В кінці хочеться побажати магістрам щоб отримані ними педагогічні навички знайшли своє місце в майбутній діяльності.

 

Кафедра господарсько-правових дисциплін

 

Real time web analytics, Heat map tracking